Schade of ongeval ? 24/7 bereikbaar via  certis@certisgroep.be  03 677 07 77

Onze communicatie wordt digitaal

01.03.2021 - Zelfs niet KBC-Bankklanten kunnen hun polissen digitaal ondertekenen.

Weldra ontvangt u minder post vanuit KBC! Ook voor niet “KBC-Bankklanten” werd onze succesvolle app opengesteld zodat ze hun verzekeringscontracten snel en digitaal kunnen ondertekenen!

Bekijk hier hoe KBC u vlot, veilig en milieuvriendelijk kan bereiken.

archief : 2021   2020   2018   2017   2016   2015   2014  

Welkom op afspraak
Afspraken vinden bij voorkeur telefonisch of via video (Skype of MS Teams) plaats.
Hiermee houden we onze dienstverlening coronaproof in stand.
Indien u ons toch een bezoek wenst te brengen, bekijken we graag samen de mogelijkheden.

Contacteer ons via deze pagina, via certis@certisgroep.be of telefonisch op het nummer 03 677 07 77.

Maandag op afspraak
Dinsdag op afspraak 9u00-12u00 en 14u00-17u00
Woensdag op afspraak
Donderdag op afspraak 9u00-12u00 en 14u00-17u00
Vrijdag op afspraak

Schade melden?
certis@certisgroep.be
Telefonisch bereikbaar op 03 677 07 77 via kantoor
24/7 doorschakeling naar helpdesk

KBC Mobile
Installeer KBC Mobile (ook al bent u geen KBC klant): digitaal polissen raadplegen, schade aangeven & mee opvolgen.